En seg måndag


En seg måndag. En seg Lina. En seg skoltid innan lov.




Jaha, då sitter man här igen då veckan börjar om på nytt. Man känner
ångesten krypa intill en och kraven på att få allting gjort.
Visst, jag kan erkänna att jag varit grymt lat och ansvarslös över-
huvudtaget på att göra skolarbeten denna höst. Men det ska vi banne
oss ändra på! Kommer nog att bli mitt nyårslöfte för nästa år faktiskt.

För övrigt är det ändå en vecka att se framemot. På torsdag ska vi åka
ut ett gäng och inhandla lite presenter och annat smått och gott inför
festen, på fredag ska jag och mamma baka julgodis sedan kommer
matildus över och jag ska fixa henne sen sticker vi iväg på julkonsert
i gävle, på lördag är det matildus 18års fest och jag ska först till anton
my man som ska fixa mitt hår, sen vidare på förfest hos miss ellner och
vidare till norrberget där allting händer.
Har även fått med mig två sandarne-bor som ska få övernatta i mitt place!

Nu vankas ett skönt bad och en skön säng. Ha en skön kväll alla sköningar!
Puss på pannbenet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0