Det är fredag gott folk




Vaknade imorse med världens finaste huvudvärk
, usch! Så det
blev tyvärr ingen skolan fastän jag hade klätt på mig kläderna
och var påväg utanför dörren.

Mamma kommer hem ikväll. Varit borta sen i tisdags. Saknar
henne
BIG TIME! Egentligen meningen att J skulle komma hit.
Men som jag känner just nu vill jag bara umgås med henne
hela helgen och pyssla med julsaker och sånt. Behöver det ibland.

Nu ska jag ta och göra mig lite mat. Får gott se vad det blir.
En och annan film ska också sättas igång.
För övrigt väntar det matte, svenska och engelska plugg i helgen :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0