Det är dagen före!




Tyvärr har jag itne alls någon somhelst julkänsla
eller nå sådant.
Men hoppas innerligt att dom knackar på min dörr imorgonbitti
kanske så att julaftonen kommer att kännas som en julafton?

Iallafall har jag fått mycket sagt i vad jag känner, kan inte göra så mycket
mera. Känns så himla skönt också då jag för en gångs skull skitit
i vad jag kommer få för respons och bara vräkte ut mig hur somhelst.
Får se nu vart det hela leder men jag sitter inte och hoppas. Jag är nu bara
helnöjd över vad jag har prestrerat från min sida. Gud, en sten lyftes från
mitt bröst tror jag. Och inga mer känslor att hålla inne! Aldrig mer!

Vi har lovat varandra ett nyårslöfte. Det hoppas jag innerligt på att det kommer
hålla. För oss båda.

Men nu till kvällen ska jag slå in de sista julklapparna och äta knäck.
Med det säger jag helhjärtat till er alla: GOD JUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0