Dagen igår, idag och imorgon


Julafton iår. Ville verkligen inte att den kvällen skulle sluta. Släkten är bäst
helt enkelt! Älskar er oändligt mycket.

Idag fick jag ett trevligt sovsällskap kallad Linnéa. Vi var hos Ida igår och
spelade spel med pojkarna. Jag blev konstigt nog dumförklarad bara för
jag hade glömt hur man spelade chicago. Inge speciellt med det, men kul
hade vi tills vissa utav oss gick till övertröttheten och knappt kunde spela
längre. Så vi fick avsluta spelandet vid tvåtiden då småpojkarna åkte och sov.
Då passade vi flickor på att få lite privat tid för varandra och satt ute i Idas
trevliga uterum och spelade musik och pratade. Trevligt!

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ikväll har det sagts att jag ska
på tv-spelskväll, men som det ser ut nu så tror jag att jag ställer in det. Mamma
kommer hem ikväll och som jag saknat henne! Plus att jag måste lägga mig
tidigt för imorgon drar vi till Biiiiiiirsta! Och spenderar litegrann. Nice :)

Nyår står vell lite halvklart inför oss. Ska vara hos kära Ida först i hennes mysiga
boning och käka mat och så. Sedan får vi se vart vi drar vidare till. Hört några
fåglar viska i mitt öra. Kl 12 blir det att höra klockorna ringa inför ett nytt år.

; kom du ihåg vårat nyårslöfte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0