Tisdag

Följde med Malin hem efter skolan igår. Lagade mat, pratade och
hade det allmänt mysigt! Vi somnade nog vid tio tror jag. Trötta flickor.
Fick som vanligt springa till bussen imorse för att hinna med den.
Skolan gick som vanligt. Men det är ingenting negativt med det. Är
jättenöjd med lärare, linjen och dom i klassen!

Idag har jag tänkt att plugg lite matte faktiskt. Kändes som att jag
behövde det. Plus att boxercisen har börjat igen! Woho. Det tackar vi för.
Till helgen ska jag och Olivia fara och hälsa på Hannis i Hede. Längtar
så fruktansvärt till henne. Stannar tills på söndag. Bussen är bokad och
allt. Sticker halv fem!

Nej nu blir det dags att fixa lite käk :)
By the way: Robin hade smörgåstårtsfeber imorse. Stackarn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0