Still sick

image155


Här är man fortfarande sjuklig.
Feber och en uppsvälld hals.
Usch vad jag hatar det här. Åkte in till Cfl imorse iallafall. Kunde varken
missa naturkunskapsprovet eller fotograferingen. Kände när jag satt på
provet att jag inte kunde tänka klart i huvudet. Allting gick bara åt skogen.

Hade matte därefter och tänkte att jag kunde vell stanna kvar på den så jag inte
halkar efter så värst mycket. Och efter det hade vi bara friskvård kvar utav
dagen och den läre jag knappast vara med på. Men nej. Läraren tyckte att jag
skulle ut och gå i det här kalla vädret. Jag förklarade väldigt tydligt för henne att 
kroppen inte orkar för jag har hög feber. Jag menar, sådant borde hon känna till
eftersom detta är omvårdnadsprogrammet.
Nej jag var tvungen att ut och gå medans en tjej slapp gå för att
hon hade ont i foten! Jävligt dålig stil. Mor hämtade mig iallafall.
Jag gick bara några meter sedan skickade sofia hem mig.
Bra att någon har förståelse för en.

För övrigt tvivlar på att jag orkar åka till robin ikväll.
Han som fixat mat och allt. Känner mig fruktansvärt hemsk. Men det
är ingenting jag valt det här.

Ska tjata på mor att skjutsa ner mig på tempo och handla en film
och lite götta. Skulle smaka bra med en varm cappuchino faktiskt.

Annars så är vännerna ute och gör söderhamn osäkert ikväll.
Ska slå en pling och checka läget så att ingenting tokigt händer..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0