Säg omelett!

Igår bestämde jag och Malin oss för att gå på bio. Vet inte hur
längesen det var. Det fick bli Underbar och älskad av alla
av Martina Haag.
Ingen toppenfilm det heller. Satt mest med handen
i popcornskålen. Den var mycket mycket intressantare kan jag lova.

Åkte hem och satte oss hos Malin. Pratade om hur fula kläder man
gick i när man var små. Kom på att jag hade ett par blinkande gympa
skor.
Dom blinkade varje gång jag tog ett steg. Haha. Och Malin hade
en stickad t-shirt som henne farmor hade gjort åt henne.
Tänk vad söt smak små barn har. Tur att man får göra undantag som liten.
Jag menar, Pippi får ju klä sig som hon vill. Varför skulle inte någon annan
få det också?

image174

Blev sjukt trött. Ryggen, nacken och ögonen värkte. Lunkade hem vid halv
tolv tiden. Kunde inte sova i min knakande säng så jag tog tillfället i akt att
lägga mig i brors säng. Han är nämligen borta på något hockeyläger.
Har gjort mig själv en omelett nu för första gången.
Smakade faktiskt förvånadsvärt bra! Så nu är man mätt och belåten.
Ska fördriva min söndag med att städa, vila och besöka Majs.
Inget tvång på att göra något speciellt.
Ibland kan jag faktiskt tycka om söndagarna. Som denna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0