Mycket mysig lördag

Igår var jag hos farmor ett tag och hälsade på med mor, medans
de andra var i stugan och jobbade. Sedan kom kusiner som man inte
sett på ett tag och faster.
 
Eftersom jag och mor skulle få vara ensamma hela kvällen bjöd vi in oss
själva till moster på mat. Hihi. Så vi blev hämtade (för regnigt för att gå) i
pärlan. Väl där satt mina småkusiner och lekte. Längesen man träffade på dom
med. Saknat Olivia faktiskt. Hon är ju så oermotståndligt söt.
Kvällen löd följande: käkade mat, åt gotta, myste i soffan, kollade på film.

Myspysig kväll verkligen. Dock var jag trött som en gnu efteråt så jag
orkade inte bege mig till Malin där det väntade folk. Sorry.

image178
Jag och Olivia i somras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0