Mot Hede

En aning kortare skoldag idag. Det uppskattas!
Lyssnar nu på Mando Diao - Long before rock n roll.
Jisses! Vilken låt.
Ska hoppa in i en dusch och packa. Sedan kommer Olivia
över och hämtar upp mig. Sedan bär det iväg till Bollnäs där
bussen går ifrån. Cirka nio ikväll kommer vi fram till Hede.
Lite småroligt att en klasskompis ska dit den här helgen med!

Igår tror jag att jag blev störd flera gånger. Först när jag skulle sova
och sen när jag skulle plugga. Haha. Robin ringde. Hade planerat
nå rackartyg som vanligt. Ja, jag erkänner; jag var nervös. Jättenervös.
Men som ni hör: jag lever fortfarande.

Nu måste jag skynda på mig lite!
Ha en jättebra helg nu allihopa. Blir tillbaka på söndagkväll.

image152


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0