=)

Pratade med en god vän vid namn Andreas idag. Var jättekul
att höra av honom.
Han bor nämligen på ett elevhem om jag inte minns
helt fel. Och går skidgymnasium. På honom lät det som att han
trivdes hur bra somhelst. Kul att höra att det går bra för folk.
Det är ett par styckna som har flytt sin kos och börjat plugga på
andra platser. Starkt gjort tycker jag! På så sätt får man sig nya
fräscha vänner också.

Nej hur svårt ska det vara? Städa sa jag ju att jag skulle göra.
Bäst att sätta igång. Var bara så trevligt att prata med honom.
Hejsvejs!

image175


Kommentarer
Karin

ah jag tyckte den var rolig faktiskt, man kunde känna igen sig.. eller sätta sig in i hennes röriga situation.. så hade jag läst boken också

2007-09-23 @ 14:52:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0