Tokbulle med socker på

..far imorgon till fjällen och sedan till Hede.
Det var en kväll då jag var som tröttast och försökte sova då
min Hannis blev pigg som en ärta.

Observera att vi driver med varandra för det är egentligen vi som ska
åka tillsammans:

Hannis - Vad ska du göra den 23:e november?
Lina - Jag ska åka på Lars Winnerbäck..dudå?
Hannis  - Åka på Lars Winnerbäck. Vilka ska du åka med?
Lina - Två utvecklingsstörda. Vilka ska du åka med?
Hannis - Två tokbollar.
Lina - Och vad är dudå?
Hannis - Jag är en tokbulle..med socker på. Och du är toksaft!
Lina - ..med sugrör i?

Jag var sjukt trött när den där fian började på att flamsa, men brast
ändå ut i skratt.
Hon är faktiskt en tokbulle med socker på. Min tokbulle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0