Tisdag

Ja vad ska man säga..
Har inte så mycket att komma med idag. Dessutom vet jag
inte själv vart jag står någonstans. Det bara klickade till och det
blev såhär. Har ingen aning vad jag ska göra idag heller, men orkar
man slå en pling till någon som man mår bra utav att vara med? Ja,
normalt så gör man ju det...

Fick tågbiljetterna hemskickade idag (6st.) som jag ska hålla reda på.
Tur att moderjord finns till hands och lättar upp saker för en genom att
hålla koll. Nej jag har inte kommit ur det stadiet än. Mamma behövs ibland.
När biljetterna låg framör en fick man känslan av att tiden går fort och att
det inte är långt kvar tills vi ska åka. Faktum är att om tiden går fort, menas det
med att Samos inte är så fasligt långt bort det heller? Men som sagt; den som
väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Tråkigt väder det var idag! Funderar starkt på att ladda ner en Hey baberiba
säsong och skratta arslet av mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0