Tänk utanför pannbenen!

Det ska finnas folk till allt. Det är så lätt att genomskåda, passa bara på
att öppna ögonen en aning mer sålovar jag att man kommer se
mer än vad som egentligen utsrålar sig. Falskhet så det stänker om det!

Och det är det värsta jag vet. När man inte kan vara sig själv eller inte klarar
av att visa andra människor vem man egentligen är (eller så utbryter falskheten
redan från födseln). Jag vill bara spy galla över sådana personer.
Skulle så gärna vilja ställa dom mot väggen och ställa en enkel liten fråga:
Vad får ni ut utav det?

Ni drar inte bara ner er själva i skiten, utan också så många andra i er närvaro.
Jag menar så att det lönar sig aldrig. Man får bara en massa skit bakom sig och
det är oftast svårt att trassla sig ur det. Så en gång för alla: det ni försöker övertala
eller bevisa genomskådas utav varenda en. Det är genomskinligt!

image192


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0