Söndag & måndag


Har som ni ser inte haft nå mycket tid över till att blogga de här
dagarna. Det har varit full rulle ungefär 24 timmar om dygnet.
Även om det inte räknas in som positiva saker också.
Har varit lite tjaffs här och där som har lett till att jag inte orkar
bry mig om vissa saker längre utan jag tänker låta det flyta på
får vi se vart det leder någonstans.

Igår blev det en mycket slappig dag. Det enda vettiga jag gjorde var
att städa en aning och duka. Gick över till Idsan och kikade på film!

Idag däremot åkte jag och moderjord ner på stan för att inhandla lite
småsaker och även gå på bibloteket. Träffade på min förra spanska-
lärare
vilket var väldigt trevligt. Sedan kikade vi in hos moster där det
var full fart. Lilla Cornelia var där och självklart Albin och Olivia.
Jag stickade klart min mössa där som förresten bara blev katastrofalt
jävla bajs! Jag liknade en svamp. Så nu tog mormor hem den för att
finslipa lite. Jag som kämpat med den där och så skiter sig allt.

Nu är jag hemma. Håller på att ladda ner hela Heroes säsong 1.
Började småtitta på den igår och fastnade direkt. Så nu ska vi
ha maraton detta höstlov! Ikväll går planerna åt att vara med
hannis. Får se vad som hittas på där. Imorgon ska hon och jag in till
stan och luncha lite.

Jag saknar: Majs, Malin, Sofia, Sara och Olivia.
Jag ska höra av mig till: Stina (gash så längesen det var)

image232


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0