Onsdagen för mig

My busy day/dag:

- Klev upp allt för sent imorse. 20 min innan bussen går!
- Hann inte få i någon frukost i magen
- Hade olyckligtvis idrott första timmen då man var trött och hungrig
- Gjorde ingenting vettigt i skolan förutom att bädda sängar
- Åkte buss hem. 67:an som går mot Trönö. Tänkte göra det intressant för er
- Tog ett glädjeskutt till datan och startade Apologize som för mig är en drog
- Städade mitt rum. Det vill säga: bädda, plocka undan kläder och släcka
lampan som jag aldrig orkar göra på mornarna.
- Kikade runt bland bloggar
- Skriver i min egna för tillfället. Kanske sånt som märks? 
- Ska plugga astronomi och energi inför imorgon då det vankas proveliprov
- Vara färdig med arbetsuppgiften kommunikation
- Hinna möjligtvis sola också. Även skramla fram pengar ur sparbössan.
- Ut och walka?
- Grey's Anatomy med moder jord
- Gör allting klart som att packa och bestämma kläder, sådana vanliga saker som
jag inte hinner på morgon.
- SOVA!

Min dag läre få däremot avslutas vid tre inatt eller något om jag ska hinna
med allt som är tänkt.
Kommer vara lika utslagen imorgon!

image218
I en sådan här finurlig sak får mina bananer ligga i om dagarna.
Har iförsej en fin gul bananskalssak!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0