Lina är lättad över att få lov en vecka nu =)

Jajjamensan. Och som ett avslut och ett minne av omvårdnad (ska inte sluta,
har sedan praktik i fem veckor efter lovet) har man kört hårt på idrotten
nämligen friidrottsfys så alla kommer att få problem med
att kliva upp från sängen
imorgonbitti.
Det är sånt som är skönt! Man känner att man har gjort någon bra.

För den delen ska jag sticka på min mössa nu och sedan är vi bjudna
på mat hos morbror och ulrika ikväll. Myspysigt!

Har även idag också pratat om halloween festen och tänkt ut vart vi ska vara.
Jag måste åka på barnens hus och kika efter en svart mantel
eftersom inte röda korset hade något. Sara hade däremot ett par
svart handskar som jag kan få låna förmodligen! Vill även köpa svarta lös-
naglar..usch vad pengarna kommer att flyga iväg! Ska ju spara tills vi åker
till stockholm också. Får nog tigga till mig lite kanske, om det nu
nappar på mina föräldrar. Tror jag icke!

Nu ska jag sticka! En mössa vill säga ;) Ha en trevlig fredag!

image229


Kommentarer
Lii

Halloween var det ja.. Hmm... :)

2007-10-26 @ 15:33:29
URL: http://liibohlin.blogg.se
Jessica

Haha nae, inte så stadigt kanske, men kul var det :D Åh, så skönt med lov! Sticka låter kul, det vill jag så gärna lära mig men jag vet inte hur..

2007-10-27 @ 08:27:23
URL: http://jessicawaleij.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0