Lättlurad liten krabat

Eftersom jag är en väldigt omtänksam av mig kommer jag att
undhålla ifrån att identifiera min vän genom att nämna dennes namn.
Anledningen till att jag drar upp det här är för att jag hade en aning roligt åt det
och tyckte att det var rätt sött. En liten bild dök upp i mitt huvud om hur allting hade gått till.

Vän - När jag va liten tyckte jag att mitt huvud va lite platt högst upp.
Då frågade jag min syster varför det var så. Då sa hon att doktorn hade
slagit mig med en hammare när jag föddes.

Jag - Och du trodde på det givetvis?

Vän  - Nä..(A)

image200
Hoppas ingen kan identifiera dennes namn genom denna bild ;)
Hihi..


Kommentarer
kristina kittelsen

svar: håller verkligen med till 100% det är så jävla sjukt

2007-10-19 @ 21:06:14
URL: http://guldbarn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0