Lars Winnerbäck på en fredag

Innan mörkret faller
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa upp några bättre sidor
och lova dig nånting igen.

image183

Det blir bara bättre och bättre ju fler gånger man lyssnar. Och just nu
går det på rundgång i högtalarna. Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag har lust med.
Har blivit erbjuden de ena och det andra. Egentligen skulle det vara jävligt skönt
att få ligga på soffan och kika på en bra film! Får ta och bestämma mig snart.

Idag har vi flickor belönat oss för att vi varit så duktiga den här veckan.
Vi har klarat sänglägeskomplikationprovet, vi har lämnat in ett arbete,
vi har haft matteprov och vi har tränat.
Belöningen bestod utav en tacobuffé. Väldigt lyckat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0