Kluven

image220

Så som Håkan säger: Jag har lurat mig själv för många gånger nu,
kan jag inte beskriva känslan så mycket bättre faktiskt.

Du hade mig i en speldosa, vrider du på den så öppnas den och spelar
en vacker visa. Jag litade på dig och sjöng dig min visa som innehöll de
allra innersta tankar. Och nu önskar jag mer än allt att du aldrig vred den där
knappen och att visan spelades. Jag vill kunna vara i min speldosa och känna
mig trygg utav min ensamhet.

Jag blir illamående pågrund utav detta slungandes fram och tillbaka.
Dags att sätta min fot emellan och fälla alla dina fantasier. För det är här
det kommer att sluta.



- Lämna mig ifred.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0