Jacka + skjorta

Jag ska inte tjata så mycket om hur jag påbörjar att förändra
allt omkring mig till mer höst och vinterhållet.
Som i förrförra inlägget skrev jag att jag hade ändrat bloggen till lite mer åt dessa årstider.

Igår beställde jag en vinterjacka på H&M. Vilket jag hade suttit och funderat
på länge om jag skulle göra. Kruxet var att jag inte visste vilken färg jag
ville ha på den. Grå eller svart? Jag vet. Båda färgerna är maximalt tråkiga
men det är dem färger jag använder mest och man måste ändå utgå ifrån att
man kommer använda jackan om man nu köper den.

Efter mycket om och men tog jag mig en svart jacka ändå. Det är en färg man
aldrig kommer att tröttna på och den passar till nästan allt!
Leverans tiden kommer vara i början utav november. Så jag får hålla hårt i tummarna
på att den kommer innan stockholmsresan så jag slipper behöva frysa så hemskt.
För den delen fick jag hem min efterlängtade skjorta i måndags. Verkligen mysig.

image190   image191


Kommentarer
Ramona

Javisst är det mysigt! Varmt te, levande ljus och en filt. Mys till max!

Förresten tycker jag att det är ett smart drag att välja den svarta jackan. Det blir mycket lättare att matcha. Du kan t.ex ha en färglad sjal och väska så blir du hur snygg som helst. Svart går till alla färger medans grått är lite svårare. Bra val!

2007-10-18 @ 17:17:42
URL: http://missmunter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0