Heroes

Jag har inte riktigt orkat engagerat mig i nya serier. Räcker
gott och väl med Grey's och Desperate Housewifes.

När väl mina vänner började tjata och gnata om den då så nya
serien Heroes tyckte jag att det inte alls lät som en serie för mig.
Häromdagen då jag var smått uttråkad fyndade jag i brors mapp
första avsnittet av Heroes. Jag tänkte: "jag kanske ska ge det en chans
ändå".

Och vips!
Jag blev som hypnotiserad. Så nu är hela säsong 1 nerladdat.
Befinner mig just nu på 12 kapitlet. Det är sjukt spännande...

image237
(Är smått irriterad över den överdrivna japanen bara, men det går vell an)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0