Godmorgon!

Har tagit mig själv en liten längre sovmorgon. Tyckte att jag behövde det.
Iförsej kanske det inte var den längsta sovmorgonen och att jag inte
har sovit så djupt inatt
. Vet inte vad det var för fel.

Idag ska jag försöka blir klar med naturkunskapen. Sedan får vi se
vad som hittas på. Blir inte så mycket kan jag tro, eftersom både
mor och far inte är så pigga idag. Det tror jag inte Idas föräldrar är
heller :) Iallafall hade vi mysigt igår. Lagade både förätt och varmrätt.
Kikade på en komedi, sedan var jag färdig för sängen kan jag lova.
Blir så lätt trött om kvällarna. Har ställt om tiderna helt. Vaknar tidigt och
går och lägger mig tidigt. Komedin vi tittade på var för den delen hemskt rolig!

Dags att göra sig klar för dagen. Tråkigt väder är det också, mulet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0