Fredag vilket menas med helg!

Jag var ett hårstrå ifrån att boka min egna begravning idag!
Jag ljuger inte jag lovar. Eller det var så jag trodde mitt öde skulle bli.
Hade dans på idrotten idag, eller så kallad street. Nåt slags hip hop.
Var en tjej som visade hos hur vi skulle göra stegen. Det blev bara värre
och värre steg kan jag säga er. Iallafall för dom som har en aning mindre talang.

Just som jag och Olivia trodde det var slut på plågeriet
(men jag måste erkänna att det var rätt kul även om det inte gick lika bra)
skulle vi göra ett avslut. Och det var inte vilket avslut som helst, utan vi skulle
hoppa med båda benen vikta bakåt och sedan sätta oss ner direkt med ryggen
mot golvet. Kanske inte går att tänka sig hur svårt det var. Men det kändes som
att redan börja planera begravningen! Iallafall fick dom som hade något bättre
avslut göra det istället. Så jag och Olivia gjorde en orginalpose där man står med
armen rakt ut och pekar med fingret. Enligt oss själva kände vi oss rätt häftiga faktiskt!

Just nu håller jag och moder jord på att laga lite mat. Ska bli fläskfilé
inbakat i smördeg och en massa annat tillbehör. Har laddat ner filmen
Råttatouille (eller hur det stavas) som vi tänkte sätta oss och kolla på ikväll.
Är nämligen ensam hemma, det vill säga att far och bror är borta. Det ska
naturligtvis firas med en äkta tjejkväll. Imorgon tänkte vi faktiskt åka ut på
relaxavdelningen och lyxa till det extra med bubbelbad och  ångbastu.
På kvällen blir jag helt själv och då kommer flickorna över till mig!

Toppen!


image198


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0