En smaksak

image188

Har som ni kanske ser ändrat en smula i bloggen.
Ja det kanske
inte räknas i värlshistorien men en förändring iallafall.
Nu när tiderna börjar gå mot höst och vinter så tycker jag att även
bloggen kan följa i samma spår, mest för att göra det hela lite mer insatt.

Eftersom jag inte är den mest tekniska personen, som ni
säkert redan läst eller hört, så kan jag inte den härliga konsten att fixa
"egen" bakgrund till mitt. Därför får jag välja och vraka bland lite mindre
personliga och fräschare tapeterna. Framförallt skapar jag mig nu ett nytt mål;
att fixa den där jäkla bakgrunden på egen hand och även hitta/skapa ett passande
personligt mönster eller vad vi nu ska kalla det för. Så för tillfället får vi nöja oss
med medelmåtta och vara lagomt nöjd med det. På sätt och vis är rött aldrig fel!
Eller vad säger ni?

Och kanske att de som lyckats det där med personliga bakgrunder inte
alltid ser så bra ut jämfört med dem som valt att modigt klicka på en utav
de orginala. Nu säger jag inte att bakgrunder som folk valt att göra själva är
smaklösa utan att lagomt är alltid bäst. Men det betyder inte att de som har
egna bakgrunder inte har lagomt. Nej nu har jag solklart pratat om något helt
obetydligt och kanske oförståeligt, tror skarpt att tröttheten har gått över till
en övertrötthet (om det nu existerar något  sådant ord). Dags att varva ner på det
nu låta hjärnan pusta ut!
Blir nog Grey's Anatomy iallafall. Känns för sorgligt att skippa det. Man är fast!

Godkväll kära vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0