En dag full utav sysslor

Här får man inte gå med tummen i arslet och vara sysslolös
de få gånger man har lediga dagar, nej! Idag har jag städat, plockat
ihop kläder, lagat mat, bakat, duschat, bädda allas sängar m.m.
Inte förens nu ska jag sätta mig med arbete som ska vara klart imorgon.

Har matte, vård, friskvård och naturkunskap tills imorgon att arbeta med.
Pust! Inte lätta uppgifter för en sådan utarbetad person som jag (nej nu vill
jag bara att ni ska tycka synd om mig ärligt talat). Ska även hinna med att
träna boxercise med idsan vid åttasnåret.

image193
Malin köpte en citron idag åt mig, så snäll som hon var. Så då passade jag
på att göra en läskande citronvatten med isbitar! Bilden togs förövrigt i stockholm
i somras.

På tal om stockholm så måste jag prata med min handledare där jag ska jobba nu
efter höstlovet, om jag får vara ledig den 23-24 november då vi ska till lars winnerbäck.
Ska sova över hos malins släktingar och stanna till på lördageftermiddag. Då har vi även
spikat in en liten runda på stan på schemat som vi tyckte att vi måste hinna med innan
vi åker hem till staden där de snålat med affärer.

image196



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0