Drömmar

image189

Tänk att drömmar kan förstöra ens humör när man vaknar på
morgonen.
Jag vet varken varför eller hur det fungerar på det viset, men
man blir på något sätt påverkad utav vad som hände i drömmen och vad
man hade för känslor just då. Mycket knepigt!

Idag är jag ledig, och resten utav Op1. Funderar på att fixa lite frukost/lunch,
duscha, plugga litegrann och kanske ut och gå. Men det finns en liten hake det
där med pluggandet. Det är så att Olivia har min bok, så jag sitter just nu och
funderar på hur vi ska lösa detta eftersom allting ska vara klart imorgon.
Jobbigt om det är så att jag måste åka in till Cfl ändå.

Ska sätta in Daugava och börja att starta dagen med någonting vettigt än att
sitta här och mögla som en morot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0