Catwoman!

Idag har det var en smått dryg dag med långa och arbetsfulla lektioner.
Har haft naturkunskapsprov som gick över min förväntan idag. 

Vi i klassen har även pratat om att ha en halloween fest.
Maddis har redan bestämt sig för att vara en polis.
Själv funderar jag starkt på att vara catwoman!
Hur tror ni det blir? Har allting klädmässigt förutom ett par svarta långa
finhandskar och en svart mantel. Får nog besöka barnenshus om inte tradera
någon dag. Har även hjälp Olivia med förslag: rödluvan. Skulle vara grymt läckert
om hon antog den idén. Kommer bli fruktansvärt roligt eftersom skaran består
av mycket sköna människor!

Min kväll ser en aning lugn ut faktiskt. Ska sticka på en mössa jag har börjat på
(ni får se resultatet när den blir klar. Ska ha färgerna svart och grått) och sedan
ska jag och Ida träna lite boxercise en timme. Sedan ska jag hinna med lite
mer stickande.

Miauu!

image224



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0