Kundservice kan dränka sig någonstans!
Usch! Blev så jävla less då jag hade fått en smsavisering att mitt
H&m paket kunde hämtas på tempo. I det sms:et fanns pinkod som
jag skulle lämna ut för att få paketet. Dum som jag är byter jag SIM-kort
med malin en snabbis och det där sms:et raderades.
Så vad jag man då? Jag rignde till H&M's kundservice.
Jag berättade för damen i telefon att jag har råkat tagit bort smsaviseringen
och undrade vad jag skulle göra.
Kundservice - Jadu, vilken otur för dig då..
Jag - Vad ska jag göra åt det? Ni är ju kundservice som är till för att hjälpa era
kunder. Eller har jag fel?
Kundservice - Det där borde du inte ha tagit bort, det är väldigt viktigt.
Jag - Men så ovanligt är det vell inte att kunder råkar ta bort aviseringen?
Kundservice - Ja jag får vell kolla upp löpnumret då..nej jag hittar det inte.
Jag - Jag kan kolla. Har det nu. Tack så mycket för er hjälp!
Herregud! Har man en kundservice så menas ju det med att man ska hjälpa kunderna.
Man håller vell inte på och dumförklarar dom då! Man vill vell sälja sina grejer.
Inte ens löpnumret klarade hon att fixa fram. Blev så jäkla förbannad.
För när jag kom ner på Tempo så verkade det inte alls som ett sånt stort problem.
Det verkade snarare som damen i kundservice hade problem..
Jag älskar H&M, men dom kan fan bojkotta kundservicen!
H&m paket kunde hämtas på tempo. I det sms:et fanns pinkod som
jag skulle lämna ut för att få paketet. Dum som jag är byter jag SIM-kort
med malin en snabbis och det där sms:et raderades.
Så vad jag man då? Jag rignde till H&M's kundservice.
Jag berättade för damen i telefon att jag har råkat tagit bort smsaviseringen
och undrade vad jag skulle göra.
Kundservice - Jadu, vilken otur för dig då..
Jag - Vad ska jag göra åt det? Ni är ju kundservice som är till för att hjälpa era
kunder. Eller har jag fel?
Kundservice - Det där borde du inte ha tagit bort, det är väldigt viktigt.
Jag - Men så ovanligt är det vell inte att kunder råkar ta bort aviseringen?
Kundservice - Ja jag får vell kolla upp löpnumret då..nej jag hittar det inte.
Jag - Jag kan kolla. Har det nu. Tack så mycket för er hjälp!
Herregud! Har man en kundservice så menas ju det med att man ska hjälpa kunderna.
Man håller vell inte på och dumförklarar dom då! Man vill vell sälja sina grejer.
Inte ens löpnumret klarade hon att fixa fram. Blev så jäkla förbannad.
För när jag kom ner på Tempo så verkade det inte alls som ett sånt stort problem.
Det verkade snarare som damen i kundservice hade problem..
Jag älskar H&M, men dom kan fan bojkotta kundservicen!

Kommentarer
Trackback