Som att gå barfota på asfalt


image82
Visserligen är det där sand..

Åkte till Gävle idag med I. Skulle kika på lite examenskläder båda två.
Gävle är bra och ganska nära.
Men eftersom jag tog på mig så tunna skor, så kändes det som att jag gått
barfota på asfalt en hel dag. Det är smällar man får ta.
Hittade en skogsgrön klänning med knappar på, ett par leggings och örhängen.
Hade tänkt att ha det på examen; skogsgrön klänning, vitt u-ringad tröja (under),
svarta leggings och vita skor till. Kanske lite svårt att föreställa sig, men låter det bra?
I hittade också det hon ville ha. Passade jättefint!

Så nu är vi båda nöjda och glada. Ska vila en stund och sen börja laga
lite mat. Blir nämligen middag här ikväll. Tänkte innan vi drar till Spanien.
Vad har ni gjort idag? ♥


Kommentarer
rebecca

Idag sken solen så jag såg till att ta mig ut en sväng! :)

2007-05-21 @ 21:15:47
URL: http://rebeccs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0