Säg ingenting i förväg, kära ni!


image48
LESS!


Måste avreagera mig för tillfället. Annars kanske något går
sönder eller ett par ögon börjar blöda.

Det finns inga ord på hur mycket jag hatar människor
utan någon
(ursäkta svordomarna som kommer att komma)
jävla respekt för andra! Kan ni inte bara låta folk vara som dom
är eller börja fan lära känna dom, innan ni öppnar era stora gaphål
och krossar ett och annat hjärta. 

Ingen har bett er att tycka om alla.
För det är det ingen som gör. Vissa människor passar
inte med andra människor. Det gäller att hitta sitt eget.
Sluta kasta skit och ta hand om erat lama liv istället.
För ni skadar inte bara den ni smutskastar, ni skadar
er själva så jävla mycket också! Har ni aldrig hört någon säga:
Tänk innan ni talar?
Det är inte bara ord, utan det har en mening
med det.

Så en gång för alla: Tänk innan ni talar, för i helvete.
Jag är så jävla sjukt trött på allt så jag skulle kunna spy.
GODNATT!


Kommentarer
Mickis

Svar: Bilden är från i somras, DÅ var det fint väder :)

2007-05-01 @ 23:46:51
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Pontus ^^

precis ! De gäller att hitta sin egen sort! kram

2007-05-02 @ 19:30:24
Nicole

Åhh, det är lät inte roligt :(

2007-05-03 @ 15:13:20
URL: http://nicnor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0