Ge mig sömn och ett bättre humör


Ska sleepa hos M inatt. Blir till att plugga spanska inför imorgon.
Idag har jag varit hos tandläkaren för 311:e gången.
Den där visdomstanden börjar gå mig på nerverna.
Sedan följde jag med M när hon hämtade sin nya moppe,
eller så kallad Rutan.
Var tvungen att hjälpa henne med hennes första tankning
Även om det också var min första, kunde jag liite mer än hon.

För övrigt är det snart helg igen.
Gör ingenting att det går så snabbt som det
gör nu. För det är nämligen bara 21 dagar kvar tills jag ska
spendera en vecka i Marbella.
Har väntat på det här i hela
högstadiet. Me quiero!

Ska kika runt lite bland bloggvärlden och sedan sova sött.
Och jag håller tummarna på att inte få lyssna på snark inatt.
Puss och godnatt! Hasta la vista, baby.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0