Enormt lättad


Fick reda på mitt nationella prov i matte idag. Några hade blivit
underkända, och då skulle man få vara uppe hos hjälpläraren resten
av mattetimmarna och räkna "lättare" matte så som de gör på IV.
Jag blev stupsäker på att det var just jag som skulle få spendera tid
hos specialaren. Hjärtat bultade hårdare än någonsin innan min lärare
berättade mitt resultat: JAG KLARADE DET!
Känslan var obeskrivlig...

Eftersom det var ganska fint väder idag och jag slutade tidigt, tog jag
en liten joggingrunda på barkspåret. Det bästa med rundan är
när man kommer till en liten grusväg och man har öppna havet till höger om sig.
När jag fick syn på alla båtar som låg och guppade mot
vågorna fick jag ett sjukt sug på att dra ut med en båt till en strand!

Inte långt kvar ändå tills man kan göra såna saker, får man tänka.


Kommentarer
Ida

Hihi, det där sista du skrev om båtar fick mg att börja tänka på när vi lastade eran båt full med grejer som vi skulle ha på Meharet under en natt ;D haha, underbara minnen!

2007-05-16 @ 22:17:37
Lina

Svar Ida: Ja det är verkligen underbara minnen. Och fler ska det bli!

2007-05-17 @ 13:04:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0