Dagsöversikt



Idag svävar man bland de fluffiga molnen och sjunger vackra sånger.
För det har varit ganska mycket ledigt nu och alla dagar rusar förbi,
jag känner mig äntligen mindre orolig inför gymnasievalet (har precis
valt mitt "bestämda" val) och att det snart är dags för att packa resväskan
och flyga söderut.
Så för att sammanfatta hur jag känner mig för tillfället med ett enkelt
ord skulle jag ha valt: lycklig.

Ikväll blir det att äta på restaurang (pizza) med kvinnorna och
kanske sedan någon bra film. Helt lugn men kul fredag.

Hoppas att alla mår lika bra som jag gör idag!
L ♥

image52


Kommentarer
Melissa

härligt!

2007-05-04 @ 17:05:12
URL: http://meli.blogg.se
Karin

så du är från söderhamn du:) japp, han var ju värd på balen så

2007-05-05 @ 14:47:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0