Bredvid mig ligger en bunt med (onödiga) papper


Har helg nu! Slutade vid elva tiden idag.
Ska inte behöva gå i skolan tills nästa tisdag.
Men det ska vi inte behöva njuta allt för mycket av.
Har en massa plugg och annat som ska bli klart nästa
vecka innan jag åker.

Känns stressigt, för har ganska mycket mer än plugg att göra i veckan.
- Handla
- Vara barnvakt
- Bestämma examensfrisyr med moster
- Vara med vänner
- Blivit bjuden på middag
- Fika på stan med mor
- Något SSU?
- Kolla på vad jag ska ha med i packning
- Åka till Sundsvall
- Bjuda på mat, alldeles själv!
- Packa det sista
- Åka till Spanien!

JESUS. Några fler som har mycket att göra denna helg/vecka?



Kommentarer
Mathilda

Åh, gud vad skönt att åka till Spanien!

2007-05-16 @ 18:52:10
URL: http://www.phantasticfashion.blogg.se/
Pontus

Jag antar att jag har mera en dig =/ *fan

2007-05-16 @ 20:05:19
Anna

Sundsvall låter trevligt :) Och Spanien!

2007-05-17 @ 12:26:03
URL: http://annarocks.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0