Allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om..



image47

För det ekar i huvudet., och det blod jag trodde var stilla
det fick du att rinna.
Den uppgivna röst nyttjat så illa fick du att försvinna.

Lars Winnerbäck - Kom änglar.

Var helt utmattad efter min helg. Sov nog ut till klockan
blev ett. Fick en mysig valborg trots allt tjattrande hit och dit.
Fredag: Bollnäs som gällde. Träffade trevligt folk och hade
det allmänt trevligt. Lördag: Hos M ett tag där på kvällen.
Blev hemskickad när hon skulle sova. Tråkig kvinna!
Söndag: Åkte till stugan ett tag, sedan tillbaka till
lägenheten igen. Handlade mat åt mig och I. Pratade hela
natten nästan. Härligt pratstund.
Måndag: Trött som bara den. Tog tio-tåget ner till Gävle
för att träffa P. satt och fikade. Kom hem vid fem.
Sov en timme. Blev bjuden på mat och sedan var det dags
för en rejäl filmkväll med I. Både sorgliga och roliga filmer!
Tisdag: Tog en häärlig promenad till staden. Hem och käkade.
Tog en dusch och ska snart sätta mig och plugga litegrann.
Får se hur mycket det blir av det, hah.

Hejsvej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0