5/5


Hade en mycket mycket mysig och trevlig kväll med
flicksen igår.
Åt och kollade på film.
Alla var lika sugna på pizza så det fick det bli.
När vi började bli lite rastlösa rotade M fram en
gammal rock n roll skiva. Jag trodde hon skämtade först
men hon drog i gång den och sjöng för fulla muggar!
Det säger ungefär allt, tycker en aning synd om hennes grannar.


Nu har jag dukat upp min lunch på tv-bordet och ska sätta igång en film.
Det blir nämligen wok :)
Som efterätt blir det lite ostbågar, eftersom jag skippade det igår är
jag sjukt sugen på det idag.

image53

Ha det bra! Ps. här har det regnat, så fint väder får vi inte njuta av.


Kommentarer
Karin

jag med ju:)
mums såg gott ut:)

2007-05-05 @ 15:25:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se
elin

fin blogg:) var tycks om min? har också börjat nu.

2007-05-05 @ 15:31:19
URL: http://elu0809.bloggspace.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0