Vår i luften!



Vaknade imorse när solen lyste in genom fönstret. Var tvungen att öppna balkongdörren
för att känna på den. Oh, herregud. Vilken känsla! Alla sommarminnen kommer tillbaka.
Snälla, säg att den snart är här?

Var trött som en gnu igår efter solningen. Som tur var hade mor tappat upp ett bad åt
mig och sedan la vi oss och kollade på film. Den var sevärd!
Somnade tidigt pågrund av att jag skulle vara på topp hela dagen idag.
Jag och M ska vara barnvakt åt moster som ska på mors fest.
Ska dit vid fyra så vi hinner få alla instruktioner, haha. Viktigt det!
(Blir nog M som får göra välling, jag lyckas nog aldrig med det)

Vi ska laga tacos och titta på melodifestivalen. Sedan blir det bums i säng för de småa barnen.
Då blir det en lugn kväll för mig och M. Kan kika på lite mysfilm och prata.
Ser verkligen framemot det. Gick ju så bra de förra gångerna, så det blir nog inga problem.

Ska värma lite mat från gårdagen och duscha. Sen blir det att packa och bege sig iväg
Hörs senare, hej!


Kommentarer
pontus =)

allt låter så jävla bra när du förklarar^^ Häärligt! Tacos? nej inte ett dugg gott:P ska fråga far om inte vi kan äta de, fan va mums xD

2007-03-10 @ 12:58:37
Lina

det gör det? vad bra :)

2007-03-10 @ 13:05:33
URL: http://linasplats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0