Tröttare än tröttast



Vaknade vid sju imorse av att J ville att vi skulle kliva upp.
Men ingen utav os hade riktig kraft till det. Var rätt slut efter gårdagen.
Hamnade nu hos M, ska käka lite frulle och göra iordning oss till tåget som går 11:36.

Hela dagen igår hade jag magknip och illamående. Vet inte vad det var för fel.
Hatar att må illa! Hoppas jag inte får samma sak ikväll igen.
Inte så roligt attt gå omkring och må dåligt när man är borta.
Nej jag vill ha kul! Det är just nu kring 40 pers där uppe. Så det är bara att mingla på bland folket.
Haha. Nej nu vankas frukost.

Hörs senare! Önska mig lycka till :)


Kommentarer
Caroline

Lycka till raring =)

2007-03-17 @ 10:23:25
URL: http://ciline.blogg.se
Lina

Tack så mycket :D

2007-03-19 @ 09:22:52
URL: http://linasplats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0