Städning för fulla muggar!



Hej alla glada sköna människor!
Idag är det ett fullspäckat schema för mig.
Ska städa mitt rum, träna, åka till stugsund, duscha och desperate housewifes.
Ska bara avbryta med en sak, vem om itne älskar desperate housewifes?

Så ser min ljuvliga dag ut. Är actually väldigt peppad på att träna. Så det ska bara bli ett nöje.
Sedan var det längesen man hälsade på dom människorna ute i stugsund.
Blir bjuden på lite mat och en dusch där. Alltid lika trevligt!
Nyss stoppat i mig lite mat så att inge håll förekommer under träningen.
Proppis just nu. Nu bär det av till andra sidan av lägenheten för att röja undan skit.
Eller nej, jag har BOKSTAVLIGT skit på mitt rum. Inte rikigt skit. Haha.

Gud vad jag pratar på med en massa ord-gojja.
Hoppas ni får en bra dag idag för det tänker jag ha. Förhoppningsvis.
Sätter punkt här.
Hörs hej!


image9


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0