Skola och gå-springning



Tråkig skoldag och trött Lina. Så var det iallafall tills klockan slog fem över tre och man fick lov
att gå hem. Ringde I och vi bestämde oss för att gå ut och promenera i det soliga vädret.
Måste bara säga: jisses! vilken skönt väder vi i Söderhamn har fått. Sommaren känns nära.
Iallafall gick jag och I på en låång promenad längs stan. Ibland sprang vi litegrann så man fick upp
en puls. Jag hade även på mig en tjocktröja så man kunde få svettas lite mer!

Min kväll ser ut så här: Göra klart lägenheten, göra lite frågor i kemiboken,
hämta byxor hos M och titta på Greys Anatomy med mor i soffan.
Halv-kul kväll sådär. Faktiskt tycker jag att lägenheten är kul, hittils, för
att man får bestämma vilka möbler som helst man vill ha i sin lägenhet. Börjar få lite längtan.

Övriga nyheter: det blir ingen Lapplandspilen. Utan jag har fått en plats
i morbrors bil på skärtorsdagen. Tyvärr blir inte M med då.
Jag ska fundera lite till på hur jag gör. Men det är väldigt lockande att åka dit!
Längtat dit sen jag var där förra året. Ska tänka på saken.

Hejhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0