Ont i ryggen och sömnig




Kom nyss hem från stan. Jag och M satt och drygade ut timmarna på Aspendos. Alltid lika kul att
kolla på folk. Fick skämmas där litegrann också, haha. Men det blir så när man är dum.
Och ja, vi är tydligen fjortisar också. Trodde jag var den mest seriösaste person man kunde tänka sig.
Men se vad fel man kan ha ibland. (JA! självklart var jag ironisk)
Vad tycker man om såna folk som anklagar en för att vara fjortis? Dåligt.

Ska vira in mig i en filt och sätta på en bra film. Är trött.
Jag har bestämt mig för en lugn ensam kväll.
Väldigt lockande. Kanske lite mer massage också, känner mig som en planka när man går.
Imorgon hoppas jag på att ta en låång promenad, sedan får dagen visa vart den tar mig.
Ha en skön fredagkväll folket!
Hej :)



image23


Kommentarer
Stacker

Hoppas de löser sig med din rygg och de där med fjortis är bara en sak som har hakat upp sig i skolan . allt löser sig om man vil, och dom glömmer bort de snart :) Jag lovar dig de ! kram och massage

2007-03-31 @ 12:59:08
Lina

Det löser sig sa han som sket i fläkten ;) Tack kompis det värmer.

2007-03-31 @ 13:10:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0