Kom inte för nära, du vet hur det blir.



Varning för ras. ♥

Ska packa en väska och andra småsaker. Blir till att åka snart.
Är lite sugen på att klippa mig innan jag åker, var längesen. (klipper mig själv)
Får höra lite då och då hur det går på festen av moster. Lite koll ska man ha
på föräldrarna. Nu ska jag slå en pling till M!

Glöm inte bort melodifestivalen ikväll. Själv hejar man på Sonya Aldén eller
Måns Selmerlöf :) Ha en fortsatt trevlig lördag. Kanske gör någon uppdatering
om jag får tid över med min barnpassning.
Hörs hej!


Kommentarer
Anonym

Det är rätt, ha föräldrarna i ett koppel! Haha :)

2007-03-10 @ 15:33:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0