Knaprar halstabletter.




Sprang på lunchen och köpte mig en påse halstabletter.
Har suttit och knaprat på dem hela dagen + druckit en massa vatten.
Känns som att det bara blir värre. Får verkligen inte hoppas det. Orkar nämligen inte med förkyldning just nu.
Men det orkar man vell aldrig?

Efter elevensval drog M och jag hem till I. Där bjöd hon på paj och lite nostalgitripp från miljötinget.
Skrattade lika mycket som vanligt. Härliga flickor. Ni får mig på bra humör.
Imorgon blir det samma som idag. Spanskasalen och lite tok.
Inte mycket man behöver anstränga sig på elevensval. Det tackar jag för!

Nu blir det lite tv och annat skit. (Ja, ett bra sätt att slösa bort tid på. När man är sjuk)
Ha det bra! Och missa inte Desperate Housewifes klockan 21:00 ikväll!
Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0