Ingen skola



Somsagt är jag itne i skolan idag. Har mått illa en hel helg och det tycks inte
har försvunnit än. Får se om det blir doktorn om inte allt hjälper.
Ska titta på lite film och sedan ut och gå. Kanske blir lite bättre.

Iallafall blev min helg lyckad om man bortser från mitt illamående. Träffade mycket
nytt folk och hade kul. Vi hade även möten och röstning. Var inte så svårt, man kom in
på vad de pratade om efter ett tag. Tack för en kul helg!
Är för övrigt ganska besviken över att det började på att snöa igen. Nu ligger
det vita flingor på backen som vanligt. Och jag som redan hunnit skaffa mig en fin vårjacka.
Nu får den vänta..

Ska fortsätta titta på filmen som jag startade och äta lite paj.
Mums.
Hörs hej!


Kommentarer
Karin

gud va gott med paj:)

2007-03-20 @ 15:21:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0