I ultrarapid


 
Hela dagen har gått seegt. Är för den delen ganska trött. Men det finns
ju en naturlig förklaring till det.

Har varit på Venezia och blivit bjuden på mat. Stack sedan hem till M
och kikade på film. Kom hem nyss, kunde knappt hålla ögonen öppna.
Ska ta det lugnt ett tag innan det är dags att packa ännu en väska
och dra ner till I. Kommer att få en bra dag hon och jag imorgon. Det lovar jag!

Ska skynda mig att städa lite, ser förjävligt ut sedan gårdagen i mitt rum.
Min soffa har blivit flyttad och alla saker ligger nedslängda på golvet.
Inte pågrund av mig. Haha.
Förresten har P fixat in mig och M till något, så vi är medlemmar i någon klubb.
Men vi har ingen anong om vad det handlar om. Vi vet bara att vi ska till Hudiksvall
från fredag till lördag för att träffa folk. Ska bli kul.
Nu ringer det, måste svara. Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0