Hon kommer med solsken till mig



Med den rubriken ville jag komma vart? Ärligt talat, vet inte! Tyckte att det passade in
med tanke på vädret. Ska snart ut i det halv-härliga vädret och promenera litegrann så man
gör någon nytta denna dag.

Siktar på en kväll med M iallafall. Alla andra verkar så upptagna. Får se..
Annars har jag bestämt mig för att dra bort ett tag från Döderhamn.
Ska bli härligt som bara den! Nu räknas det dagar tills det är dags.
Åker by the way på skärtorsdagen till Tärnaby. Och för ni som inte vet ligger det
i Lappland på gränsen till Norge. Känns lite konstigt att ha släkt där..tar ungefär
en hel dag att åka dit med. Sånt som man får tåla.

Kan visa lite mer exaktare.

image25


Kommentarer
Karin

mm helt underbart gott ju:)

2007-03-31 @ 16:58:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0