Grattis!



Grattis till moder idag som fyller hela 40 år! Hihi. Blir att firas med släktmiddag ikväll.
Sitter för övrigt i skolan just nu, i datasalen.
Hade inget annat bättre att göra kändes det som. Fick bli en stund framför datan och
skriva/läsa lite bloggar. Var ändå så dött i spanskasalen så jag tror ingen bryr sig om
vad vi gör nu.

Ska nog sedan sätta mig i caféterian och dricka te och spendera tiden på det sättet.
Vet inte hur många koppar jag har druckit den här veckan.
Plus att mina halstabletter smakar skit!
NEJ! Förresten, jag har matteläxor och so uppgifter att lämna in. Blir nog att sätta mig
i den döda salen iallafall. Snart så..

Lyssnar just nu på Red hot chili peppers låt dani california.
Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0