Fyra saker




Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb (praktiker) jag haft:
1. På dagis
2. Gå-flicka på forsgården
3. På restaurang
4. På ett apotek

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Helens små underverk
2. The devil wears prada
3. Mean girls
4. -

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Vågbro
2. Skärså
3. Vågbro
4. Skärså ;)


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Greys Anatomy
2. Seventh Heaven
3. Top model
4. Desperate housewives
5. Playa del sol

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Rhodos (Grekland)
2. Mallorca (Spanien)
3. Kreta (Grekland)
4. Kom inte ihåg namnet på platsen. (Turkiet)

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Hotmail/msn
3. Lunarstorm
4. Och massa olika bloggar!

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Grekiks pytt
3. Pizza
4. Kommer inte på för tillfället.

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. GREKLAND!
2. I Tärnaby där mormor och morfar är.
3. På ett moln (undrar hur det känns)
4. I en skön säng? (dålig fantasi där)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0