Fotbollscup, sjuk och fotbollscup igen



Så har min helg sett ut. Var till Bollnäs som sagt på fredagen med M. Träffade lite folk
och hade det kul. Sov hos henne den kvällen.
Upp en aning tidigare för att sedan åka ut till Borg där det var en fotbollscup. Blev allt kallare
och kallare, tillslut pallade jag inte mer och åkte hem före alla andra. Väl hemma tog jag ett varmt bad.
Somnade sen på sängen. Vaknade en timme senare med världens illamående.

Kunde inte äta ett piss den kvällen, verkligen hemskt! Hatar det där. Iallafall låg man i sängen
tills klockan blev två. Då äntligen somnade jag. Svag som en tant. Dåligt exempel jag vet.
Vaknade tidigt av att jag kände mig smått illamående igen. Gick upp vidare till soffan
och kollade på andra sidan häcken som bror laddat ner. Inge vidare film.

I ringde och ville att jag skulle komma till Borg och hjälpa henne i kiosken.
Kände att jag behöve få lite friskluft så det fick bli till att åka dit.
Efter hon blev kvar och bytte av en annan, satte vi oss ner och kollade på när pojkarna spelade.
Nu ska jag ta och sova.
Blir bara en lektion på morgonen för mig idag, ska nämligen operera bort visdomstanden.
Får se om det blir skolan efter det igen, om jag inte har en för stor smärta det vill säga. Får verkligen
inte hoppas det (smärtan alltså). Håll tummarna med mig!
Ska tacka för en lyckad fredagskväll till M :) Jag behöver verkligen dig, jämt.

Nu ska jag sleepa. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0