Fika på furan & träning



Nyss kommit hem från stan. Har fikat med M på furan. Satt och pratade tills klockan blev halvfem.
M handlade smink på cayenne och sedan fick vi hämtning.
Har världens huvudvärk just nu, längtar verkligen till helg. Inte så långt kvar som tur är.
Blir en ganska likadan dag idag som det var igår. Från när jag kom hem vid tre till nio-tio på kvällen
satt jag med mitt specialarbete. Ögonen var alldeles rödsprängda och nacken värkte.
Ska fortsätta med det idag, ska nämligen lämnas in imorgon. Är lite stressad pågrund av att
det är träning ikväll på listan plus en solning. Hade tänkt att jobba bort den där kladdkakan mat åt.
Får se hur det blir.

Imorgon ska jag hjälpa mor som ska baka och förbereda mat inför hennes fest. Blir ett stort
40 års party. Sedan blir det att kolla på film och bara ta det lugnt (behövs)!
På lördag ska jag och M vara barnvakt hos moster, sover över där med.
Jag hoppas att det inte ska krångla något med nattningen.
Ska nog gå bra. Det blir tacos och melodifestivalen. Mysigt!

Sedan på söndagen bjuder M mig på mat någonstans. Antingen kina, pizza eller något annat gott.
Uppskattas verkligen :) På kvällen sover jag hos I. För vi ska nämligen ha en alldeles egen spa-kväll
då på måndagen med pedikyr, manikyr, bubbelbad och scrub medans de andra åker slalom.
Skulle gärna ha åkt dit jag med, men det kändes för stressigt för mig eftersom så mycket
folk skulle med. Det blir en lugn dag hos Blad istället. Härligt!

Nej, inte slösa bort mer tid nu om jag ska hinna på träningen sen.
Hörs hej!


Kommentarer
Pontus ^^

Haha fyfan vad du har mycke på att göra ;) du måste sova gott om nätterna haha ^^ Jag är väldigt glad att jag orkar dusha på morronen :P haha.. iafl hos far

2007-03-10 @ 12:34:14
Lina

Haha, japp. Här är det hektiskt! Ingen tid att förlora ;)

2007-03-10 @ 12:38:42
pontus

Hahaha ^^ så ska jag börja tänka med ;) då får jag börja med att köpa en massa piller som gör att jag orkar ;) haha nä^^

2007-03-10 @ 12:40:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0